Hvor rask er levering i fremtiden?
Det kommer til å bli en større differanse i hvordan konsumenter kommer til å bestille fremover. Litt optimistisk å snakke om minutter enda. Kunnskap om sine kunder og hvor raskt skal kundene ønsker varen, er essensielt. Dette kommer an på hvilken bransje man operer i.
Før i tiden var 14 dager innenfor, men i dag er dette for sent. Skal du drive med fashion må man kanskje ned på 2 dager. Snakker vi om mer nødvendige produkter, er det snakk om timer eller minutter.
Kommer vi til å se droner i fremtiden?
Det vil være litt for tidlig å starte med droner innen 2020 mtp regelverk og andre forhold. Dårlig vær og luftaktivitet kan være en stopper. Vi må også ta hensyn til teknologiens utvikling, tjenestene vil ikke bli tilgjengelig med mindre teknologien blir.
Hvordan foretrekker du å betale på nett?
Ser man utover Europa så er det ingen overraskelse at kredittkort fortsatt forblir gjeldende. Det som vil bli viktig i fremtiden er å ha flest mulig alternativer, men å presentere det på enklest mulig måte. Indikatorer som f.eks fingeravtrykk kan bli en betalingsmåte i fremtiden. Denne type betalingsmåte vil kanskje bli brukt mest av neste generasjon.
Har du noen gang returnert en vare du har handlet på nett?
Kontroll over egen økonomi. Det er mange ting som skal falle på plass, det er konsumenten som skal gi noe fra seg. Gjør det tryggest mulig for konsumenten å gjøre en trygg transaksjon. Distribuerte lagre er fremtidens shipping metode, Zalando er et eksempel.
Hva er den beste predikatoren for fremtidig suksess i en stilling?
Relevante arbeidsprøver kan predikere 29% suksess i en fremtidig stilling. Sosiale evner er et krav. Personer som holder seg oppdatert og som har et ønske om å lykkes i en bransje, er viktig. Samtidig som å ta handling for å øke egen kompetanse innen eget fagfelt.