georgchristensen juni 18, 2021

Innlegget leses best på den opprinnelige studentbloggen

Hei. I dette blogginnlegget skal jeg snakke litt mer om hva jeg tror vil skje videre med utviklingen av digital markedsføring.

Verden er stadig i forandring og den digitale verdenen er ingen unntak. Nå i dagens verden bruker vi programmer som google analytics og mange andre analyseprogrammer til å skaffe oss informasjon om hva som skjer rundt omkring på nettet. Du kan plukke opp nesten alt som foregår digitalt ved hjelp av ulike analyseprogrammer som google analytics.  

Det siste året har en pandemi herjet over verden. Dette har ført til at nett trafikken har økt enormt, og de digitale sporene som blir lagt igjen blir enormt flere. Alt har forgått over nett, møter, skole intervjuer osv.. Jeg tror når ting blir som normalt vil internettbruken være høyere enn hva den var før pandemien og nye mere avanserte og informasjonsrike analyseprogrammer blir lagd. Hvem vet, kanskje kunstigintelligens også vil spille en enda større rolle i fremtidens analyseprogrammer.

  • Georg Christensen