Innlegget leses best på den opprinnelige studentbloggen
I den tredje delen av kurset Digital Markedsføring skal foreleser Karl Philip Lund ta oss gjennom e- varehandel. En stor del av denne delen av kurset, er å opprette en velfungerende nettbutikk. I tillegg til dette skal vi lære oss hvordan vi benytter oss av OKR og hvilke betydning det har for selskaper.
Første forelesning
I denne modulen av kurset foregår all undervisning på nettet, gjennom ulike plattformer. Zoom har blitt vår største kommunikasjonsplattform, og det er her alle våre forelesninger blir avholdt.
I den første forelesning vil jeg trekke frem gjesteforeleser Julie E. Melby Foss, som både er tidligere student ved faget Digital Markedsføring og ansatt som operativ markedsassistent i INEVO. Hun snakker her om viktigheten rundt personlig merkevarebygging, og spesielt da rettet mot LinkedIn, og dens sammenheng med fremtidige jobbmuligheter.
Personlig Merkevarebygging
/AndreaVanglo