Innlegget leses best på den opprinnelige studentbloggen

Vi startet prosessen med å lage en nettbutikk for omkring 2 måneder siden, og tenkte forsåvidt at dette kom til å bli mye enklere enn det ble, som nevnt i forelesning er dette en humpete vei hvor man må lære seg å restarte og håndtere vanskeligheter som dukker opp underveis.

Utfordringene man møter

Vi endte opp med å åpne en nettside for sokkeabonnement og utformet 4 produkter vi tilbyr på våre nettsider, som vi selv mener er produkter med god salgsevne og for enhver smak. Utvalget vårt ser slik ut :

En annen utfrodring vi måtte på veien var det med OKR, Objective Key Results. Hvor vi tidlig måtte rapportere våre mål og oppnåelsen av dette uke for uke. Det som er utfordrende med dette er det at gjennom prosjektets livsløp så endrer fokuset seg, og visjon og mål forandres samtidig. Men vi endte opp med å nå målene vi satt oss til en viss grad og kan si oss fornøyde med dette.

Prosessen har vært lærerik hele veien og jeg har fått en bredere forståelse av digitalmarkedsføring, og e-varehandel.